“Учітесь, читайте, і чужому научайтесь, й свого не цурайтесь” (Т. Шевченко)
П`ятниця, 26.04.2024, 08:13
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS

Богуславський гуманітарний коледж - Медіа портал

Вітаємо на Медіа порталі сайту Богуславського гуманітарного коледжу ім.І.С.Нечуя-Левицького
Меню сайту
Форма входу
Наше опитування
Оцініть сайт
Всього відповідей: 371
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Блог

Головна » 2010 » Червень » 21
Вчені запропонували нову теорію, яка пояснює танення льодовиків.

Вчені запропонували нову теорію, яка пояснює танення льодовиків. Фото: best-worlds.comМайже кожен чув із засобів масової інформації про танення льодовиків, і про те, що це пов’язано зі збільшенням викидів в атмосферу. Але зовсім недавно група вчених запропонувала нове пояснення даному кліматичному феномену. Вони стверджують, що змогли знайти зв’язок між таненням крижаного покриву землі і природними змінами кліматичних умов.

Як приклад для досліджень, команда, що складається з вчених Швейцарської вищої технічної школи Цюриха та Інституту штату Аляска, взяла 30 льодовиків, які знаходяться у швейцарських Альпах. Для створення тривимірних моделей та побудови графіків, які змогли б відобразити їхню теорію, знадобилися дані про ці льодовики за останні 100 років.

Як виявилося, у період всього часу спостереження дані льодовики зменшилися фактично в два рази. Збільшення льодовиків були зафіксовані кілька разів, останнє з яких відбулося ще в 70-х роках.

Говорячи звичайною мовою, дати, коли льодовик зменшувався і збільшувався, збігаються з циклічними коливаннями температури в Північній Атлантиці, які відбуваються з інтервалом 50-100 років.

Подібні теорії, про те, що танення льодовиків зумовлене різними природними чинниками, вже мали місце у 2004. Тоді група дослідників припускала, що танення льодовика на Кіліманджаро відбувається аналогічно коливанням вологості повітря.

Категорія: А чи знаєти Ви: | Переглядів: 407 | Додав: admin | Дата: 21.06.2010

Інтернет-залежність визнана клінічним захворюванням.

Інтернет-залежність визнана клінічним захворюванням.Уряд КНР офіційно визнав інтернет-залежність клінічною хворобою. Незабаром це захворювання буде зареєстровано у ВООЗ (Всесвітня Організація Охорони Здоров’я), а симптоми хвороби опублікують у довідковій літературі.

Тао Жань – керівник клініки, яка позбавляє від інтернет-залежності, повідомив, що у цього захворювання немає фізіологічної залежності, тому одужання гарантується 70% пацієнтам.

На думку Тао, типовий інтернет-залежний знаходиться в мережі понад 6 годин на добу.

Даним захворюванням, в різній мірі, страждають 42% китайських підлітків. Найбільше до такого захворювання схильні особи, вік яких 18 - 30 років. Також варто врахувати те, що серед інтернет-залежних людей 70% - чоловіки.

Для лікування цієї хвороби використовують методи аналогічні з лікуванням алкоголізму або схильності до азартних ігор.

Категорія: А чи знаєти Ви: | Переглядів: 390 | Додав: admin | Дата: 21.06.2010

Вчені виявили залишки гігантського озера на Марсі.

Вчені виявили залишки гігантського озера на Марсі. Фото: NASAІнформаційне агентство REGNUM повідомляє, що вченим вдалося довести існування давнього озера на Марсі.

Фахівці підтвердили той факт, що озеро, діаметр якого складає 2 тис. км., існувало в південній півкулі Червоної планети. Вчені припускають, що утворилося озеро внаслідок падіння метеориту ще 4,5 – 3,5 млрд. років тому.

Вчені розповіли про проект, за допомогою якого буде створена геологічна карта Марса. Частина геологічної карти готова - це ті райони, які досліджували марсіанські зонди.

Леслі Блімастер, керівник групи вчених, впевнений, що дана карта та нові дослідження планети дадуть можливість зрозуміти, як на Марсі змінювався клімат.

Раніше вченими було встановлено, що існуюча на Марсі вода була придатна для живих істот, і рівень pH у ній був нейтральним.

Категорія: А чи знаєти Ви: | Переглядів: 423 | Додав: admin | Дата: 21.06.2010

NASA повідомляє, що літо 2010 року буде рекордно спекотним!

NASA повідомляє, що літо 2010 року буде рекордно спекотним! Фото: txt.newsru.uaСередньодобова температура земної атмосфери, протягом 12 місяців, була рекордно високою за останні 130 років. До рекордного показника температура наблизилася в період січень-квітень 2010 р. Отримані дані говорять про те, що всім, хто живе в північній півкулі, доведеться пережити найспекотніше літо. Подібних показників не було за всю історію метеорологічних спостережень, про це повідомляє Джеймс Хансен, професор французької радіостанції.

Вчені вважають, що винні в цьому теплі океанічні течії, які виникли в Тихому океані. Цей феномен відомий під назвою Ель-Ніньйо. У цьому році Тихий океан видає рекордну кількість тепла, що розігріває нижні шари атмосфери.

Внаслідок Ель-Ніньйо можуть виникнути природні катаклізми, такі, як повені.

Категорія: А чи знаєти Ви: | Переглядів: 416 | Додав: admin | Дата: 21.06.2010

Нове геологічне відкриття у Новій Зеландії.

Нове геологічне відкриття у Новій Зеландії.Не дивлячись на те, що вчені досліджували вже майже все на цій планеті, вони не перестають нас дивувати все новими і новими знахідками. На цей раз, на невеликому узбережжі малайзійського села, було виявлено цілу серія загадкових валунів, з неймовірною структурою.

Названі Валунами Моеракі вони, як уже говорилося, розташовані на піщаному пляжі, і кожен з них має різну структуру. Так, можна знайти ідеально круглі камені або камені поверхня яких нагадує панцир черепахи, або ж розколені камені. Діаметр кожного валуна досить великий, приблизно 1,5-2 метри.

Вчені вже не перший раз зустрічаються з такими геологічними феноменами, так, наприклад, подібні валуни були знайдені в Ізраїлі.

Валуни Моеракі у Новій Зеландії.

Думки вчених про те, як або звідки могли з’явитися дані валуни, розходяться. Одні вважають, що це наслідок з’єднання дрібнозернистих зацементованих порід, інші вважають, що ці утворення відносяться до класу жеодан - що означає замкнуту в вулканічну породу будь-яких інших осадових порід. Достовірно відомо лише одне, вік цих камінчиків становить не менше 60 мільйонів років.

Валуни Моеракі у Новій Зеландії.

Але, як свідчить легенда, яку знають усі місцеві мешканці, дані валуни інопланетного походження і є частинами кораблів прибульців.
_________
Категорія: А чи знаєти Ви: | Переглядів: 418 | Додав: admin | Дата: 21.06.2010

SD-карти пам’яті до 2 ТБ - реальність!

SD-карти пам'яті до 2 ТБ - реальність!Як відомо, стандарт флеш-пам’яті SD еволюціонував в стандарт SDHC. Це дозволило створювати флешки ємністю вище 2 ГБ. На цьому, природно, прогрес не закінчився. Новий виток розвитку сучасних технологій вже дозволив створювати більш ємкі флеш-накопичувачі.

SDXC - кардинально новий формат карт пам’яті нового покоління, що дозволяє випускати флеш-карти будь-якого обсягу, аж до 2 ТБ (2048 ГБ). Формат SDXC використовує файлову систему Microsoft exFAT, яка передбачає збільшення ємності пристрою до 2 ТБ.

Компанія SD Association, яка займається розробкою карт пам’яті SD, зробила приголомшливу заяву, що карта пам’яті об’ємом два терабайти - зовсім не проблема, і реалізувати ідею можна буде вже в найближчі роки.

На флешку можна буде зберегти 100 HD-фільмів, 4000 фотографій найвищої якості, або 200 мільйонів документів Microsoft Word. Швидкість передачі даних складе 300 МБ / секунду.

Скільки буде коштувати флешка відразу після появи у продажу, важко уявити, варто лише згадати, скільки зараз коштує жорсткий диск ємністю 1 ТБ або 1.5 ТБ.
_________
Категорія: А чи знаєти Ви: | Переглядів: 380 | Додав: admin | Дата: 21.06.2010

ЧС з футболу 2010. Хвиля крадіжок, які затьмарюють собою грандіозне спортивне свято, захлеснула ПАР.

Хвиля крадіжок, які затьмарюють собою грандіозне спортивне свято, захлеснула ПАР.Шквал крадіжок і дрібних злочинів захлеснув міста ПАР, які приймають у себе матчі Чемпіонату Світу з футболу. Ще не затих скандал після того, як у однієї з команд-учасниць з готелю були викрадені особисті речі, як відразу ж жертвами грабежу стали журналісти з Нової Зеландії, які приїхали до ПАР для висвітлення в засобах масової інформації грандіозної спортивної події.

Журналісти, вирішили повечеряти в ресторані і обговорити там робочі питання. Яке ж було їх здивування і розчарування, коли повернувшись у свій номер, вони побачили гнітючу картину: двері кімнати зламані, з неї зникли практично всі речі журналістів. Серед них дорога техніка, камера, ноутбуки, передавальна антена, а також різні прилади для освітлення і звукозаписна техніка.

Така крадіжка зробила подальше перебування журналістів на Чемпіонаті Світу просто безглуздим. Влада ПАР за допомогою поліції з першого дня Чемпіонату намагаються вирішити проблему крадіжок, які так сильно затьмарюють спортивне свято, але, на жаль, поки що безрезультатно.

Категорія: А чи знаєти Ви: | Переглядів: 376 | Додав: admin | Дата: 21.06.2010