“Учітесь, читайте, і чужому научайтесь, й свого не цурайтесь” (Т. Шевченко)
Четвер, 28.03.2024, 23:55
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS

Богуславський гуманітарний коледж - Медіа портал

Вітаємо на Медіа порталі сайту Богуславського гуманітарного коледжу ім.І.С.Нечуя-Левицького
Меню сайту
Форма входу
Наше опитування
Оцініть сайт
Всього відповідей: 371
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Блог

Головна » 2010 » Червень » 10
Вакцина від раку грудей є, але випробувань на людях ще немає!

Американські вчені заявили, що вакцина від раку грудей є, але випробувань на людях ще немає!

За інформацією журналу Nature Medicine, вчені з Клівлендського університету Clevelend Lerner Research мають всі підстави заявити про розробку препарату, який може вилікувати рак грудей.

Фахівці інституту переконані, що в недалекому майбутньому, вакцина буде подібна до щеплення від дитячих хвороб, тобто настільки ж ефективна і поширена.

На жаль, випробування були проведені тільки на мишах, але тим не менш, результат дуже обнадійливий. Експерименти показали, що препарат вступає у взаємодію з протеїном, який знаходиться в більшості ракових пухлин грудей, заявляє Вінсент Туохі - співробітник Клівлендського інституту. У випадку таких же результатів після випробуваннь на людях, це стане величезним досягненням у медицині й дозволить цілком домогтися перемоги над цим страшним захворюванням.

У процесі спостереження за мишами, особини з генетичною схильністю до захворювання на рак розділили на групи № 1 і № 2: групі № 1 ввели препарат, котрий містив білок альфа-лактальбуміну, а групі № 2 – речовинау без цього антигену.

У результаті миші в першій групі виявилися повністю здорові, а в другій, ракові клітини з’явилися абсолютно у всіх особин.

Проблемою в розробці вакцини від раку є сама суть захворювання, рак - це неконтрольоване збільшення власних клітин організму. Вибірково лікувати його не вийде, а вакцина буде впливати, як на хворі ділянки так і на здорові, а це може знищити і незаражені тканини в тому числі.
Категорія: А чи знаєти Ви: | Переглядів: 425 | Додав: admin | Дата: 10.06.2010

У центрі Чумацького Шляху виявили дві чорні діри.

У центрі Чумацького Шляху виявили дві чорні діри.Вчені астрономи припустили, що біля чорної діри, в центрі Чумацького Шляху, знаходиться ще одна чорна діра меншого розміру. Саме цей факт може пояснити безліч аномальних подій нашої галактики.

Головною аномалією вчені вважають велике скупчення молодих зірок, розташованих в центрі галактики, біля чорної діри. Таке щільне скупчення зірок пояснюється найпотужнішою гравітацією чорної діри, яка не дає газовим скупченням, з яких утворюються самі зірки, концентруватися біля неї. Це можна пояснити тим, що існуючі зірки утворювалися далеко від чорної діри, і поступово, деякі з них, наближалися до центру галактики, до місця розташування чорної діри.

Друга аномалія - це хаотичні орбіти зірок, що пояснюються наявністю другої чорної діри. Вона притягує молоді зірки і приводить їх орбіти до такого хаотичного стану.
Категорія: А чи знаєти Ви: | Переглядів: 434 | Додав: admin | Дата: 10.06.2010

Розкрито секрети спорудження єгипетських пірамід.

Розкрито секрети спорудження єгипетських пірамід. Фото - www.flickr.comВчені всієї планети вже давно стурбовані загадкою єгипетських пірамід. Ще Геродот, в далекій давнині, висував свою гіпотезу щодо спорудження пірамід. Він вважав, що робітники використовували спеціальні крани для підняття величезних блоків на вершини пірамід.

Але сучасні вчені відкидають таку теорію. На їхню думку, використовувалися зовсім не крани, а потужні важелі, зроблені з деревини і мотузки. На даний момент у світі існує безліч теорій, які по-своєму пояснюють будову цих чудових архітектурних споруд. Всі теорії грунтуються на тому, що піраміди починали будувати зовні. Вважається, що єгиптяни витягали кам’яні блоки по стіні.

Спочатку закладався фундамент, розташований по периметру. Нижня частина, яку називають пандусом, в процесі спорудження демонтувалась, а блоки, з яких складався цей пандус, укладали у верхню частину піраміди. На думку вчених це пояснює відсутність слідів, які повинні були залишатися при транспортуванні кам’яних брил по поверхні піраміди. Про це свідчать виявлені усередині пірамід множинні коридори, які й призначалися для переміщення блоків з нижнього пандуса до верхньої частини піраміди. Після цього було проведено безліч досліджень, які підтвердили дану теорію.
Категорія: А чи знаєти Ви: | Переглядів: 422 | Додав: admin | Дата: 10.06.2010

Як правильно поводитися під час спеки?

Як правильно поводитися під час спеки? Фото - www.flickr.comПрийшов сезон теплих днів. Цієї пори ви чекаєте з нетерпінням. Хочеться себе відчувати комфортно навіть у спеку і насолодитися літом. Тому для цього скористаємося деякими правилами.

З’їдати все калорійне необхідно в першій половині дня. Бажано в цей час уникати прийому жирної їжі, їсти дієтичне м’ясо (куряче філе, телятина, кролятина). Додайте в свій раціон рибу. Їжа повинна бути не солона, так як сіль провокує спрагу і затримує вологу в організмі, а це в свою чергу може призводити до набряклості.

Так як влітку багато зелені, свіжих овочів і фруктів, то необхідно намагатися їх їсти щодня. Адже цим самим ви запасаєтеся вітамінами.

Для вгамування спраги потрібно випивати десь 20-40 мл рідини на 1 кг маси тіла. Краще не чекати, коли до вас прийде спрага, а починати пити заздалегідь. З собою прихопіть в спеку завжди пляшку з водою. Пити краще всього квас або воду із соком лимона. Спрага добре втамовується чорним чаєм з лимоном або зеленим чаєм. Відвар м’яти було б непогано випити перед сном, так як він є харчовим продуктом для організму (відновлює роботу судин, нервової системи).

Влітку в жаркі дні уникайте фізичних навантажень, на цей час їх можна замінити плаванням. Бажано приймати душ кілька разів на день. Хорошим в цей час буде відпочинок за містом біля водойми або в лісі. Відкривайте вікна в квартирі і добре висипайтеся.

Користуйтеся в приміщенні, де він є, за потребою кондиціонером, або ж вологими простирадлами на відкритих вікнах. Намочіть кілька разів хоча б обличчя і руки, окропіть себе водою злегка кілька разів протягом дня. Це вам дасть прохолоду і відчуття свіжості, шкіра при цьому зволожиться.

У спеку краще одягати на себе вільний і легкий одяг з натуральних тканин. Це дозволить вашому тілу дихати. Взуття вибираємо зручне і відкрите.

Радійте літнім дням, адже літо швидкоплинне. Насолоджуйтеся і радійте теплу і сонячним променям літа точно так само, як і всьому квітучому.

Категорія: А чи знаєти Ви: | Переглядів: 427 | Додав: admin | Дата: 10.06.2010